Thursday, March 8, 2012

wanita sedunia

selamat hari wanita untuk semua yang dilahirkan sebagai wanita di muka bumi Allah ini..sesungguhnya saya sangat bangga dilahirkan sebagai wanita...wanita yang lembut dari segi perwatakan tapi kental secara dalaman..chewahh..mode masuk bakul angkat sendiri sudey melanda...

tahun ni saya betul2 rasa saya complete as a woman..sayalah anak, sayalah isteri, sayalah mama, sayalah sahabat...sangat besar tanggungjawab yang terpikul di bahu saya...

semoga saya akan jadik umpama matahari yang gah yang menerangi semua orang sehingga ke akhir usia saya...dan moga2 saya bukanlah sang lilin yang menerangi dikala kegelapan, bila lilin dah cair dan terpadam, ia dah tak berguna lagi..uhhh! sedihnye...

my dear hubby, pls appreciate ur wife ni tau...segala pengorbanan dan susah payah i jangan dilupakan..i tak niat mengungkit tau..ehhh, takde org wish pun kat i..hubby pun buat2 tak ingat..

No comments: