Friday, March 16, 2012

bile drive berdua dgn trisya

budak kecik yg behave masa otw balik ukay perdana dari rumah nenek
baca buku..baling2 mainan dalam kete smpi selerak kete mama

nenek risau nak lepaskan trisya balik sendiri dgn mama
dia tau cucu dia macam mana perangainye kan
sampai je UP, trus call nenek cakap dah selamat sampai..fuh..lega mil..
saya kena la berdikari sebab kalau nak tunggu hubby sampai dari ipoh utk pick up kitaorg mmg tak tau la jam berapa kan..lagipun mama plan nk buat laundry malamnya. yelah, dah 4 hari tak membasuh..mmg berlonggok la baju ktorg..yg tak berlipat pun dah penuh 1 katil tuh..nanti bile free, mama buat la ckit2..tang melipat baju kan saya ni sangatlah liat sekali since azali..kdg2 terasa nak hantar dobi jek suh lipat..

..seriously, walaupun trisya ni ngade ckit sebab manja melebih, tapi still under control
tapi mama tak boleh la nak stop dari nyanyi mcm2 lagu
mama kena hafal lagu la start from now on
asik twinkle twinkle little star dan A.B.C. jek...bosan la
lagu B.I.N.G.O. pun dah hafal..good for mama!

so, this weekend kena tgk youtube byk2 ye mama...layan sampai lebam


bila tgk progress trisya day by day..saya sangat gumbira..saya sgt gumbira sbb dia fast learner tp cpt boring...maybe mengikut perangai saya masa preggy yang cepat sgt boring..hihihi..

No comments: