Tuesday, March 13, 2012

happy birthday adik ku!

** ni entry untuk adik saya yang bongsu..itulah satu2nye pun adik yg saya ade..



happy birthday yg ke 29 utk adikku, Diana
12.03.2012 (isnin)
ko jgn nak perasan muda lagi ye
tahun ni jek last ko sambut birthday utk angka 2 kat depan tuh
**hahaha** gelak jahat!

moga cepat bertemu jodohnya ya..eh, sensitip ni, ko jgn nk marah aku ye..ikhlas doa ni..
moga panjang umo dan dimurahkan rezeki selalu
jgn nak meroyan selalu, stress aku nak kena cool downkan ko tau
teruskan sifat bertanggungjawab pada keluarga tuh tau..i'm proud of u la sis!

thank you for being such a good sister to me..jaga aku masa aku bersalin tu hari..sgt bagus hospitaliti cik misi sorg ni..even misi garang tapi sgt cekap dan jagaannya mmg terbaik!

takde hadiah ye tapi kalau setakat kek eskrem BR tuh masih boleh aku belanja..nanti redeem ye... <3 <3 <3


No comments: