Wednesday, March 7, 2012

macam nak buka nursery la!

masa lunch tadi p makan kat sri petaling
mr lee belanja makan arabian food kat Al- Diafah kat Sri Petaling
picca masa makan2 adalah TIADA! sebabnya takde mood mau snap2 n takde geng se-gila nak menggila posing2an..
food mmg lagi ok dari al-Rawsha..tp bg tekak melayu macam saya ni..apa sgtla nak di expect kan kalau dah arabian food tu kan..haruslah semuanya kering2 takde kuah2..sekali sekala bolehla kalau nak layan selera arab ni..

lps abis jek blasah smpi licin sume makanan yg mr lee order, yg pompuan sume pakat mhilangkan diri..kununnya nak tgk2la kurma dan hiasan yang ade dijual di tingkat bawah restoran tu..mula2nya saya pun ingat nak beli kurma tapinye bile difikir2 balik sapa nak makan nanti trus batalkan niat..yelah, kurma yg saya beli untuk trisya masih banyak lagi dlm peti sejuk tuh...kalau tak mamanye ni yang dok ambik kurma tuh suap2 pada si anak..mmg takan luaklah jumlah kurma dalam kotak tuh..

last2 kami sume kuar dari kedai tuh...pegi laks ke kedai runcit..macam la tak penah pegi ke kedai runcit..tapi ni bukan kedai runcit sebarangan...ade jual jajan, baju, magazine, stationary..mmg pelbagai...daripada nak tgk2 trus terjebak untuk membeli something utk si kecik saya tuh

vcd lagu utk trisya dan buku mewarna utk anak buah saya, Danish..dah lama ade niat nak belikan buku utk Danish..nanti bile ade masa lapang saya pegi la hantarkan ke rumah dia kat Mantin tuh..walaupun trisya belumpun setahun lagi tapi bagi saya pendedahan awl boleh memupuk minat dia utk belajar..





VCD lagu ala2 kat nursery utk trisya..belum try lagi ok ke tak, lappy saya takde CD driver..




buku mewarna ~ saya pilih transportation...nanti kalau pegi carrefour, saya nak cari buku lain lak..kat sana byk jgk pilihan buku utk toddler...

No comments: