Monday, March 12, 2012

bile cuti sekolah

bila musim cuti sekolah tiba, sayalah paling gumbira sekali
bukan saya nak menyebok bercuti macam ala2 cikgu2 atau nak buat kenduri kendara
ishhh...tidak...!
cuti sekolah ni lah, hotel sume fully booked dan harga naik mencanak2 kan...pastu tak selesa nk bercuti...crowded!

saya suka sebab jalanraya umpama ana yang punya..lengang dan kurang jammed..tipu lah takde jammed langsungkan..dah namanya KL, klu tak jammed tuh mmg pelik dan ajaib sungguh...

hari ni, sy gerak dari ampang seperti biasa iaitu dalam kul 7:30 pagi..
dan, saya ikut laluan utama which kebiasaannya saya ikut jalan yang berlopak2 semata2 nak elak dari ikut laluan utama yang confirm2 jammed...
jadiknya, hari ni saya ikut jalan ampang...pastu ikut jalan ampang hilir..tembus ke u-thant..
tgk hasilnya pagi ini...





7:51 pagi, saya berjaya tumb in kat office..syabas...! kalau hari2 cuti sekolah kan best...takdelah stress dalam kete..dan, haruslah saya jadik pekerja contoh yang cemerlang kat co ni nanti kan...hik2...

No comments: