Thursday, March 29, 2012

baby boy of my bff

meh sini..nak kenalkan sikit dgn baby boy ni..

nama saya, Adam Rayyan..
lahir pada 21 Mar 2012 (Rabu) di sime darby medical centre, subang
masa lahir, berat saya 3.26kg

buah hati bff saya nawal ni..dah lama dia tunggu kelahiran sorang anak dalam hidupnya..alhamdulillah, akhirnya doa mereka suami isteri dimakbulkan Allah..nawal bersalin secara czer sebab air ketuban dah pecah awal tp takde tanda nk bersalin..lagipun dia demam masa nak bersalin tuh..

weekend baru ni, lepas discharge dari spital, sempat juga saya pegi melawat dia kat shah alam..suka tau tgk baby..baby boy laks tuh..comels! baik ajek si Adam ni tau..tido aje..tak bangun2..takde pun nages2..buka mata sikit pastu sambung tido lagi..sangat heaven tau kalau saya dpt baby camni..takdela stress mcm dalam pantang dulu tu..trisya dok asik nages aje..di letakkan jek kat tilam nages..ngade sungguh! stress mama tau dgr suara dia dok nages kuar anak tekak..sampai terngiang2 bunyi tangisan dia dimana2 ajek..kdg2 masa mandi pun terdengar2 je dia nages..

saya tak dukung pun baby Adam..tetiba jek jadik kekok nak pegang baby..mengada ye engko cik intan..macam dah 10 tahun takde anak kecik..padahal trisya tu baru aje 9 bulan..saya cium dan cuit2 jek pipi dia..hihihi..best cium baby...wangi aje..

baru aje call nawal jap tadi ni..alahai..ibu baru ni sedey2 laks..sedey sebab baby adam admitted semula sebab jaundice dia naik semula...bacaan dah 330..tinggi tuh tapi insyaallah baby Adam takde apa2 la..moga jaundice baby Adam tuh cepat menurun dan bolehlah ibunya concentrate utk berpantang pulak..





baby Adam yang baik; hidung mcm mancung skit macam nawal..

No comments: