Tuesday, October 19, 2010

mengimbau kenangan sekitar majlis pertunangan ~~ Aziz & Intan

Title macam grand aje kan? Tapi yelah, saya cuma nak mengabadikan kenangan manis saya aje...majlis ni takla well planned sebab date yang kami pilih tu macam last minute sangat sebab banyak kenduri almaklum aje la musim cuti sekolah kan..akhirnya kami sepakat untuk mengikat tali pertunangan (*ayat sgt skema) pada 26.12.2009...

Saya teringin nak pakai persalinan PINK tapi, si lelaki tak bagi sebab takmo membazir...kain brown ni memang dah lama beli masa saya ke Bukit Tinggi, Indonesia dalam bulan July 2009 yg lepas...bila dah ditempah dan dah siap, mmg naik seri betol dalam persalinan ni...sampaikan ada kawan yang nak kawin dan bertunang pun nak pakai kaler brown yang saya pakai ni...hehehe...macam-macam betul...saya tempah baju ni kat RIMA ART - bazar blkg The Store kat Seremban...kira tailor faveret la kalau nak tempah baju kat Seremban...

Tempahan pelamin dan make-up : Dellis Des Design, Seremban
Make-up by : Deli
Pelamin deco by : Erin

Warna tema barang hantaran dari pihak perempuan : Silver & Black

Warna tema barang hantaran dari pihak lelaki : Pink

Pelamin saya ni sepatutnya guna artificial flowers aje tapi tah macamana saya dok survey fresh flower kat KL, jumpe tempat jual fresh flowers yang blh dikatakan murah...saya booking kaler lain sebenarnya tapi last minute kaler tuh takde pulek...aduhhh...tapi pilihan colour combination last minute saya tuh taklah mengecewakan saya...mmg kena sangatlah dengan tema brown saya tuh.. :)

Cukuplah dengan details yang serba ringkas tuh...so now, layaaaannnzzzz photo laks ye..



after touch up


Mini pelamin of that day! Simple yet eye catch!



making of the queen...chewahhh...so perasan!!



hantaran dari pihak perempuan kepada lelaki


kami, dgn hantaran dari pihak lelaki

me & my parents - love u alwiz mak & abah!


with adik


part of my niece & nephews..



with mother in law



in law in pink :D


close frens that have been invited...thank you for coming :)


me n my future husband (now, already married :) )

No comments: