Friday, October 29, 2010

hari ini...

takde apa yang menarik pun aktiviti saya hari ni...cuma hari ni saya lewat sikit ke pajabat sebab saya nak kena ke TM Point kat Pandan Indah...pagi-pagi saya dah terpacak depan TM Point tu sebab lunch time semalam saya pegi, orang kat kaunter tuh cakap datang esok pagi2 ye...petang aje kami offline...sekarang ni kami tengah upgrading system...cehhhh...buat penat aje saya datang tengah2 panas tuh, cari parking punya susah...20 minit jek kat TM Point pagi ni sume urusan untuk pindahkan talian telefon & Streamyx dah selesai...syukur...harap2 org TM ni cepatla transfer Streamyx ke rumah baru, mati kutu klu tak blh berinternet mlm2 kat rumah...

hari ni macam teruk sikit rasa sakit perut & kepala saya ni...dah 2 minggu sebenarnya saya tak berapa nak sihat ni..perut asik senak je, penuh angin..kepala laks asik sakit berdenyut2...asal malam ajek combination sakit ni mula serang saya..pastu di tambah laks dengan tekak yang tak berapa nak sedap...harap-harap semua ni cepat2 la pergi...

hari ni juga saya kena mengemas semua perabot, sok dah nak pindah rumah baru...bestnyerrr...tak sabar nak pindah laaaa...sebab hiasan dinding saya dah beli...wall sticker pun dah beli...hihihi...seronoknyerr...mari mendeko bersama intan...hasilnya tak tau la mcmn nanti tuh...kih kih kih...

No comments: