Tuesday, March 6, 2012

mari ke kuantan lagi

Date : 03.03.2013

sekali lagi saya ke kuantan
motip berkali2 ke kuantan dalam masa yg singkat?
my ex-hsemate, Nor masa saya dok kuantan kawin
congrats, fren!
punyalah berliku percintaan dorang ni tapi berkat kesabaran dan kekuatan kasih sayang dorg maka, termetri juga ikatan suci pada tarikh keramat 03 March 2012..

dolu2 hampir tiap weekend, saya dok melepak kat umah parents nor ni...yelah, takde sedara mara dan kawan2 rapat lain kat kuantan...mmg kenal seluruh ahli keluarga nor ni..
dah macam family sendiri dah saya rasa dgn layanan dorang pada saya sepanjang saya kenal mereka..dan, mereka masih melayan saya dgn baik walaupun masing2 sibuk melayan tetamu..alhamdulillah..




hepi ye trisya lps dapat tido lena


ball! faveret mainan trisya sekarang ni..kalau dpt main ball kemain ralit lg..tuh yg mama suka tuh


ini anak dara tah pesal suka sgt posing senget2...bukan saya ajar dia posing mcm ni


senget ke kanan laks..papa tukang melayan dia..


wif pengantin..selamat pengantin baru Nor!


nor & bob (wahyu)...what a sweet combination name dorang ni...nor = cahaya + wahyu... <3 <3 <3
moga bahagia milik mereka hingga ke akhir hayat..

sorry tak dpt nk tgu hingga selesai bersanding...hubby kena keje malam nanti...so, kami rush nak blk KL supaya hubby dpt rest sikit before pi keje..

dapatla jumpe few collegue ex-PPSC..ramai yg sy perasan tp dah lupa nama...kak winnie, lin n hubby, yatie, prema, yg pengapit pun org PPSC jgk tp lupe dh nama...hik2..tp tak smpt nak snap picca,trisya dah ngamuk2..saya pun dh tak tahan nak layan..nak siap2 nak blk dah..

note : kualiti picca sgt teruk sbb guna BB jek..dslr tertinggal sebab rushing dan kelam kabut last minute..adoiyaii...rs ralat sungguh...

No comments: