Friday, March 16, 2012

birthday celebration

happy birthday to my sis n anak buah saya yang sama2 sambut birthday dalam bulan March..
anak buah saya, Danish ni sambut birthday yang ke-3 tahun this year...acu laks? refer entry sebelum ni ye..saya tak ingat actual date birthday si Danish ni..apa2 pun moga kesihatan Danish makin baik jadik takdelah asik ulang alik ke spital dan makan ubat sebeban lagi tau..jadi anak yang baik dan membesar menjadi anak yg berguna dan cerdik ye..amin..

Danish ni sebenarnya taklah berapa sihat..dari baby lg dok keluar masuk spital...wayar berselirat kat badan..dia ade masalah jantung...alhamdulillah berkat kesabaran mama dia iaitu kakak saya, dia beransur pulih..bukanlah pulih dalam erti kata sebenar tp tidaklah sampai masuk NICU lg macam dulu2 tuh..tapi dia masih lagi kena ke IJN utk pemeriksaan rutin..kesian sgt anak kecik yg belum tau apa2 perlu melalui saat getir begini seawal usia beberapa bulan lagi..

syukur sgt padaMU ya Allah kerna dikurniakan kesihatan yang baik pada saya, hubby dan trisya..sesungguhnya kesihatan yang baik itu tidak ternilai dgn segala harta dan wang ringgit..semoga kami sekeluarga terus dikurniakan kesihatan yang baik dan dijauhkan dari segala penyakit yang berbahaya, penyakit yang pelik dan dijauhkan dari hasad dengki manusia..amin...



acu and birthday boy..happy danish sebab acu tunaikan janji utk celebrate birthday sesama



cake utk acu dan danish..saya panggil dia danish..tp org lain panggil zafrul..inilah akibatnya bila nama panjang sgt..

No comments: