Monday, November 25, 2013

Family dinner @ restoran nelayan gombak

Selamat hari lahir hanna humaira (not so sure either the spelling is correct or not)..actually saya malas nak attend sebab jauh dan xsihat..perut dahla sakit tak baik lg pastu penat sbb siang tuh saya p keje utk setel closing..lg buat sy malas, ptg tu trisya eksiden...tkena kulit durian.luka kt tgn dia..bahana xreti dok diam..dgn pegang pensel kaler penuh dua belah tangan sebab tuh tak boleh nak balance diri dan berpaut kat dinding...dahla meraung...satu rumah jadi kelam kabut...saya kena beli 1 first aid kit utk mudahkan saya merawat luka2 kecil yg jadi dlm umah ni..

Sang suami lak sakit gigi...balik dr genting dh kena sakit gigi laks..tp still nak pegi jgk dinner birthday si bdk kecik tu..nak tanak tpaksa jg sy ikut sbb dah dipaksa kan.l.xkuasa btol...dhla perut xsyok..mana bley nak layan steamboat tuh pun..

Ktorg lewat sampai.lsape suh cari restoran nun jauh bebenar kan...xde dah ke restoran kt ampang? Ktorg dr kajang tau! Restoran tu kat uia sana..tak ke jauh tu? Dahla food xbest...ayat geram sbb saya xmkn sgt pun sbb perut xsedap kan...tp btol...xbest steamboat...x variety bahan utk steamboat...harap restoran aje yg cosy..selalunya restoran nelayan best tp yg ni xbest..

Incik suami yg sakit gigi tp tetap makan byk


Birthday girl...cousins sibuk interframe sama...trisya geram aje tgk kek tu...dia mmg hantu potong kek..

Happy birthday lil niece..hanna humairah..1 st year.. (06/11).. Moga jadi anak yg baik...mendengar kata..bijak dan berbakti pada mama n papa awak bila besar nanti ye..





No comments: