Tuesday, May 22, 2012

real sambutan hari ibu dgn mak

okay, mari kita sambung lagi perjalanan cerita pasal sambutan hari ibu dgn mak saya kat n9..pagi2 ahad tuh dah kecoh saya dok kt dapur..siapkan bihun sup lak..

andah lak dok perap ayam utk bbq..utk buat sate dh ready utk dibakar..bahan kan dh siap diperap..excited tul nak siapkan semuanya..

kul 9 lbh dah mula acara membakar..tapi saya tak sempat nk snap sebab sebok dok kat dapur ngadap sup ayam..dalam pada tunggu semua siap dibakar, semua org dikerah untuk mandi..kunun nanti nak ambik pic nampak elok la sikit..yang ni saya setuju sesangatlaaa..

kul 11 semua siap..yey...dan masa untuk hidang dan utk potong kek dan makan!!! suka..sebab saya lapar...tak makan dari pagi kan..

"selamat hari ibu, mak!!! we love u alwiz"



kek yang adik sponsor..sedap!


sate, ayam n ikan yang dh siap dibakar..


alahai anak ku ini..sll bikin mama tensi tau..org sebok nk potong kek dia nk nages2 segala..siap banjir dgn air mata lagi..


nages lagi..nak berkepit dgn mama


yey..all of us..hubby masa ni baru terkedek2 mandi..yela, dia org yg bakar2 ayam

ok...dah selesai sesi bergambar...sesi makan la plak...tp tak snap pic pun..sebab ade org dh sentap n nak nages2..pastu merajuk bawak diri pi tido dlm bilik..tah pape jek perangai..saya malas nk layan sebab dah penat..lagipun saya nak sambut hari mak..so niat saya nk gembirakan hati mak..kite tak tau apa akan terjadi dimasa depan kan..dan inilah kenangan yang saya hadiahkan utk mak..lagipun bila depan makanan tak elok nk cari pasalkan..

utk org yang tau sapa dia tuh : pls la, jangan la rasa diri sendiri aje betul dan tak blh nk dgr org tegur..certain thing yg betul mmg aku tak kisah tp bila tak betul tu mmg aku tak suka..kalau ko blh nk out spoken, so do i..kalau aku blh terima, why not ko pun terima jugak..dan yang penting, aku mmg tak simpan dlm hati. niat aku just satu nak betulkan langkah yang tergelincir.. that's it..lgpun, sapa lg nk nak tegur ko kan kalau bukan aku..peace NO WAR!!!


marilah layan picca trisya n her nephews..dah nak balik baru la nak bermain baik2 dgn abang2 dia..



eee...perut abg danish ni nmpk bulat la..hihihi..

No comments: