Wednesday, May 30, 2012

photobook junior for intan jr


meh sini, nak share psl additional koleksi photobook saya! :D suka..suka..suka..tak igt beli dari groupon ke mydeal ke tah apa tah...byk sgt deal skrg ni..yg bestnye, size sgt kecik dan harga pn murah jek..38 hengget cegitu...maka inilah tambahan photobook koleksi saya..tapi ni dedicated to my beloved doter..utk jdkan kenangan picca dia 3 bln pertama..belek2 balik, nmpk lain dr rupe dia skrg ni..

yang paling sy suka, picca yang saya pilih utk photobook ni mostly snap guna BB..tapi still pic yang dorg print smooth dan takla blur..kire blhla diterima dek mata saya ni..

dah2..nak tido la..tunggu download template photobook utk project terbaru saya yang terbengkalai dh hampir setahun ni..lambat betol download guna berukband ni..hubby dh lena mimpi sampai ke bulan nun..saya masih dok terkebil2 tahan mata ngantuk ni..kalau tak blh jgk download, biarkan je la...saya lbh rela tido dari ngadap lappy ni lelama..chow!


front page of photobook



ni la co yang printing photobook ni...located @ THE STRAND

No comments: