Tuesday, July 17, 2012

rumah ku delay!

dah lama kan tak update progress rumah yg kat kajang tuh kan..ermm..sebenarnya mode keciwa sgt..umah tuh delay..tension btol saya..

berkali2 saya dok call pemaju yakni TPPT tuh..susah tul nak dpt cakap dgn person in charge utk tnya status rumah..yg paling menyakitkan hati tuh, lepas berkali2 call n recep tuh transfer tah kemana2..dptla bercakap dgn sorang minah ni, dari marketing kot..bile sy dok tnya2 apa progress rumah dia dok suh saya check S&P...tgk apa right pemaju n right pembeli..cisss..weiii! yg tuh aku tau la..tp aku nk tau nape delay? nape sampai la ni tak turap2 tar lagi padahal rumah tuh dh lama tersergam siap since Jan lagi..

so dah malas nak call TPPT yang tak helpful tu..last 2 weeks pegi lagi kat kajang..hati ade lega sikit..jentolak dah mulakan keje korek2 utk tabur batu utk buat jalan..alhamdulillah..mmg la TPPT ni tau, nak kire untung dia je...dia tunggu project yg 1 lg tuh siap..so turap jalan sekali..

sekarang ade 1 lg project nk launch under this developer..dpn umah ktorg..town house..sape nk beli, blh register nama...tp after sales service agak suck..so, sedialah menahan sabar ye lps beli, nak tau status...hihihi..

No comments: