Tuesday, July 17, 2012

make over again

lama sungguh tak ber "make over" ni..rasanya last sekali make over masa preggy kan trisya..masa tuh nk p dinner anniversary and studio photoshoot..

lepas trisya setahun ni, sekali lagi pegi photoshoot..nanti dah dpt picca dari studio tuh saya update eh...skrg tgk la puan blog syiok sendiri snap picca diri sendiri guna BB dia..hahaha..hubby laks kecos nak main badminton sgt dgn kwn2 dia, so muka dia non ado okeh..org dok plan nk p makan2 dgn kwn opis si tan tuh, dia laks sebok nak men badminton...kite plan dulu, dia sengaja potong plan org tau..

sampai ke malam la ktorg layan papa dgn kwn2 dia..sib baik dh kenal kwn2 dia takla bosan sgt..n sib baik jgk ms dinner, farah dtg..ade jgk la kwn nk borak2..




budak kecik yang behave masa photoshoot..kemain hepi lagi dia..yelah, baru dpt kaki kan..dok ketawa2 dapat lepas berjalan..skrg, dah penat n ngantuk yang amat..trus tido tak ingat donia..masa ni papa dah p men badminton kt sport planet, ampang..so mama yang bosan kena jaga anak yg tido trusla snap2 muka sendiri.. :D


ok tak make up ni? saya p make up dgn org yang make up kan saya nasa preggy dl tuh..kwn kepada kwn saya..sbbkan dah biasa dia make up, so takdela saya nk komen lelebih..nampak over tp bile photographer tuh snap, nampak natural je..hihihi..nampak tak teddy besar kt rear seat tu? tuh prop photoshoot sy...hihihi...tp trisya bukan suka sgt pun dgn teddy or soft toys ni...dia herankan buku dia je...

No comments: