Friday, August 19, 2011

saya dah..

Last Saturday, saya ke Bdr Baru Bangi..semangat nak raya..baju raya dh beli awal before bersalin dulu tapi tudung takde lg..so sy ke BBB utk beli tudung..mari terjah butik Fareeda!!!

Masuk2 jek butik tuh, org dah ramai..baby lak meragam..alahai, spoil mood betul la..nak tanak kenalah kasi susu dulu..tp still meragam..last2, pass baby kat adik yg kebetulan ikut sekali..then saya main capai2 jek tudung yg agak2 kena dgn baju raya sy n sy blh match dgn baju2 lain in future..

kebetulan Fareeda's tgh buat SALE raya, so ade la discount yg agak banyak n jimat ckit la kalau beli..mmg niat takmo beli byk tudung pn..dpt 2 helai pn jadik la sbb mahal kan..ekeke..mmg betul2 2 helai yg sy beli dari koleksi V Rozanna 2 layer & V Sofiyya 2 layer..tp terkilan jgk la sbb pilihan kaler sgt terhad sbb byk yg habis padahal promotion utk hari raya baru start Jumaat (semalamnye)...


ehsan dr mr. google


So, preparation raya utk diri saya dah siap la kiranya..saya dah!!! tinggal papa n icha jer lagi ni..bile blk umah jek trus test tudung tuh..maklumla masa kt butik tak sempat nak test sbb nk cepat..mmg padan sgt la tag line Fareeda's ni..Nyata JELITA!!! mmg perasan jelita yg amat time tuh..:p

No comments: