Friday, August 19, 2011

alahai anak mama!

hari ni (19/08/11) saya dah start keje lepas 60 hari cuti bersalin..rasa teramat MALAS utk p keje pagi tadi..dan lagi memberatkan hati saya adalah utk tinggalkan si tembam kesayangan saya ni..



sepanjang hari saya dok BBM dgn hubby yg kebetulan tak keje hari ni sebab standby keje malam..BBM dok tnya perkembangan icha..risau sungguh saya kalau dia nages tak henti2, takmo minum susu (sy suka anak saya tembam), takmo tido..isk, mcm2 kemungkinan buruk berlegar2 dlm kepala saya..tapi syukurla, dia masih blh dikawal even nages cari mama sebab dia 100% breastfeed..sy tak campur2 lg..dan dia tanak hisap susu guna botol..tuh la yg tambah runsing tuh..

kul 4.30 jek, saya rushing balik..takmo la stay back ke apa ke..saya tak sabar nk tgk my lil princess..smpi je umah, dia merengek2 mcm tnya nape saya takde n tinggalkn dia seharian..sy BF icha, pastu dia jd tak bermaya sbb penat sgt kot nages seharian..lps mandi, trus tido yg teramat lena..alahai, anak mama ni..siannye..

No comments: