Monday, August 22, 2011

model tepi hiway

Aik..ade model kete tepi hiway???
biar benar ni?!


ye, tolongla percaya..tp kat tepi hiway tu bukan model ye..
saya dok tersadai tepi hiway menuju ke tol jalan duta ptg tadi
kete overheat!
hurmm, geram betol sbb saya sbnrnye br jek balik dari bkt beruntung ambil kete hijau ni
kete hijau ni saya hntr cat n repair la kekununnye
rupe paras luar dh cantek tp yg dalaman sgt huduh!
ade 1 belt terputus menyebabkan kete jadi overheat di dalam hujan yg lebat mencurah2 tu
menurut abang sy, dia tak dpt nk hntr kete tu p repair lagi sbb byk sgt kete Q utk servis sempena nk raya ni
dan...akibatnye..saya tersadai di tepi hiway itu hampir 2 jam lbh

1st time saya tersadai disebabkan kete breakdown tgh jalan mcm ni sejak 7 thn sy guna kete ni
perasaan saya masa ni?
haruslah gelabah dan kecuakan
tambah2 lg bila ade org berhenti nk offer utk towing or repair
kete saya ni sgt baik tau, tak penah meragam sejak mula saya guna
tak tau pesal hari ni dia merajuk


sempat posing umpama model sementara tunggu org dtg repair


kete yg baru je siap cat..luaran dh cantik bkilat tp tsadai kat tepi jln


dan, saya ralat sgt bila org yg repair tuh sgt cekik darah
tukar belt yg harga less RM 30 dgn upah..org tuh caj RM 150!!!
what???!!! sy sgt tkejut
hubby mls nk argue, trus je byr
cekik darah tul puasa2 ni!
org yg dtg repair tu org peronda PLUS yg kasi contact no
kesimpulannya, klu blh call la pomen yg kite kenal
yg peronda PLUS kenalkan mmg cekik darah
dorg amek commission kot sbb tu pomen tu caj mahal giles (*sangka buruk saya aje)

No comments: