Wednesday, October 2, 2013

Mari eratkan silaturrahim

Di hari raya..mmg best tahun ni..kami kwn2 sekolah dpt bjumpa..berkumpul...selepas 15 tahun berpisah selepas SPM..

Mula2 ktorg bkumpul di rumah intan di bkt antarabangsa...open house..yg dtg adalah muka saya..alin..hasri...dan saiful...saya xdpt jmpe saiful tu...dia dtg lewat..

Pastu open house umah saya lak..intan yg terawal sampai..tengs! Dh petang2 tu mar lak dtg..yg lain xnmpk muka...sbb byk sgt open house..pastu jln jem..

Last round of open house adalah ke umah alin di seremban..kali ni geng wassap "hey ladies" ramai yg join...saya, intan n fizah...mar xblh join sbb mak dia xsihat..tu je la yg aktif nya pun dlm wassap..

Sbnrnya bukanlah xjmpe lgsg dlm 15 thn ni..beberapa tahun kebelakangan ni ade je saya jumpe intan, tiap kali dia buat open house mmg saya akan pegi la..tp alin n fizah mmg xjmpe lgsg lps dorg kawin..mar, selalu jmpe..xdela lost contact pun..

From left : fizah, alin, intan dan saya (intan jugek) ~~ masing2 pangku anak masing2.. Yg alin n intan tu anak 3 org ye..tp sengaja je tunjuk ala2 sorg je anak...

Harap2 lps ni akan ade lagi plan utk bjumpe dan hang out..hey ladies dah ade plan nk p hang out..p saloon, facial, window shopping..makan2..tak sabar nak tunggu..hubby, silalah dok umah jaga anak ye..

No comments: