Monday, February 6, 2012

mari melawat kawasan

bila cuti panjang..mmg best bersantai2
bile teragak nak keluar, marilah kite bersiap2 dan terus keluar jejalan..so heaven!
ye, mmg syiok la...hari ni adalah hari ke-6 saya cuti..yelah, saya saje je apply leave 2-3hb sebab nak cuti panjang dari 1hb smpi ler ke 7hb...ooowwwhhhh yeaahhhh...dan sekarang dah mula rasa malas nak start keje..dalam hati sentiasa berdoa moga cuti ni takan berakhir...walllahhhh...

disebabkan saya dah balik ke KL since ahad...so mmg sangap la kalau sentiasa dok melangut kat rumahkan..yang bestnya, lepas je lunch tadi...hubby ajak p ke kajang tengok progress rumah ktorg..yelah kiranya lagi beberapa bulan jek dah patut siap dan boleh didiami..

mmg teruja la tgk progress rumah...dari luar nampak rumah dh siap...wiring dah siap jugak...tiang2 elektrik pun dah terpacak..nampak macam nak siapkan jalan dan longkang aje lagi...

suka betul la tgk rumah dah hampir siap...harapnye tak lama lagi dapatla kunci dan umah cepat dpt CF...







entah rumah sapa tah saya dok posing...tak kira la asalkan amek picca...hik2..yelah, nak amek pic kat depan umah sendiri mmg tak dptla sebab rumahnya jauh nun dibelah belakang..mana taknye dpt belah belakang, saya ni waiting list ke - 38 ye lepas sume umah SOLD OUT on the launching day..mmg rezeki saya nak dapat jugak beli umah kat sini lepas loan pembeli asalnye reject..mmg tak dapatla saya nk memilih lokasi yg betul2 saya suka...ermm... :(

walaupun lokasi dan kedudukan rumah tak dapat saya pilih tapi saya betul2 bersyukur sebab phase selepas phase umah saya ni harganya naik melambung2 dengan saiz yang sama mcm umah sy..

No comments: