Friday, February 24, 2012

bila trisya mengimbas memori mama & papa

hamboihhh...kemain lagi dia ye..
kemain happy dia dpt merasa angin sepoi bahasa kat tepi pantai Teluk  Cempedak (TC)
mama & papa dulu2 dating kat sini laaa...oppsss!!!

saya mmg suka scenery kat sini
dulu, masa dok kat kuantan mmg hampir tiap minggu saya lepak2 kat tepi pantai dgn housemate, Nor or dgn officemate..
selalunya, saya dtg malam...best tgk org bwk family berpiknik2, lepak2..
now turn saya laks bawak family saya jejalan menghirup udara segar kat sini
trisya laks mmg suka angin tiup2 muka dia...sengih2 jek si kecik ni
tambah laks dia tengah melasak sekarang ni
belum lagi pandai berjalan tapi suka sgt dia suh org dirikan dia dan dia pun melangkah...langkah laks bukannye kecik2 langkah, kemain la besar dia melangkah..
penatla papa mengikutkan gelagat dia

kami sampai TC, petang masa org masih sibuk kat opis
sebab tuh nampak lengang jek TC
takde org mandi manda sebab ombak agak kuat, angin pun kuat btol
bendera merah tanda amaran tak boleh mandi pun dah dinaikkan
orang jual2 dan lukis2 potret pun takde
ingatkan nakla lukis potret trisya kat TC...next time ye
03.03.12 kami akan ke kuantan lagi
housemate saya dulu akan kawin..
congrats cik NOR..!!!






TC where our love built, grow and become strong :) <3 <3 <3

No comments: