Tuesday, November 22, 2011

streamyx problem lagi

ni dah kali ke berapa tah saya dok call ke 100 utk cakap dgn operator TM yang amatlah menyakitkan hati dan tak faham bahasa..kalau speaking pun tak faham, saya cakap bahasa Malaysia pn tak faham jugak..bahasa Malaysia hokey! bukan bahasa tamil ke spanish ke..kan dah merapu dah petang2 ni..

geram tau! dah berkali2 streamyx saya kena suspense since streamyx berjaya di connect di rumah saya di ukay perdana 3/6/11...tuh pun lepas lbh 6 bulan kes pindah steamyx tak setel..bayangkanlah sy buat pemindahan talian tepon n streamyx kat TM Point pandan indah on 30/10/10...sampai 3/6/11 baru settle tuh pn saya p sana balik on 3/6/11 dan membayar RM 400.00 for the service that i never use for 7 months...what???? 7 MONTHS??? *pengsan jap..

skrg streamyx saya kena suspense lg..tiap bulan never missed byr 92 hengget (90 + svc tax + bla bla bla)..yg buat sy ralat tuh sy dah terminate broadband celcom sy..tp broadband amat menyakitkan tang kelajuaan nyer tuh...sgt siput..sbnrnye streamyx sy dh kena suspense since last week kot..tapi mls nk call ke 100 tuh sbb operator TM sangatlah pemalas nk angkat tepon..asik layan FB ajek kot dorg ni..**ayat dah start nak pedas dah ni** yela, kdg2 smpi 15 minit sy tunggu utk dorg angkat tepon, last2 saya akan hang up jek sbb hati dah panas kang saya buat amok laks kalau dorg pick up call tu kan...tunggu lelama ni mmg kepantangan saya btol..tak suka nak tunggu2 ni..saya jenis menghargai masa..tiap detik masa saya amat berharga..

wahai blog kesayangan, tlg simpan no report sy ni ye...1-1866398488...ni complaint saya utk period 19/1/11-3/6/11 yang saya tak guna dan dorg tak bagi rebate lg...

ptg smlm lps ajek sy call operator TM tuh, sy trus buat pymt 89 hengget ++..tp mlm td sy check tepon kat umah, ringtone pun takde! oiiiitttt...apsal slow gile nk sambungkan balik talian hah??? skrg sy dah tau knp slow tahap siput dorg nk buat reconnection tuh...sbbnyer klu pymt via online spt via M2U takes 3 working days to appear in their system..OMG...3 working days? apsal tak 3 bln terus? kata company IT tp tak IT lgsg la klu pymt online tak blh nk trace immediately...

dah..dah...istighfar cik puan blog...ok...dah malas nak cite dah..sbb dah mula nak sakit hati balik..what i can say is...TM offers vry suck service n their customer service also suck! no wonder it is the last brand voted by user...


No comments: