Tuesday, November 22, 2011

congrats HARIMAU MALAYA

Malaysia benam Indonesia


Skuad bawah 23 tahun (B23) Malaysia bangkit daripada ketinggalan seawal minit kelima untuk membenam Indonesia 4-3 menerusi penentuan sepakan penalti selepas terikat 1-1 pada perlawanan akhir acara bola sepak Sukan Sea 2011 yang panas dan mendebarkan di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta malam tadi.


Sorakan dan provokasi yang dilaungkan lebih 100,000 penyokong fanatik skuad Garuda di stadium itu tidak sedikit pun melemahkan semangat anak buah jurulatih Ong Kim Swee, Kapten pasukan Malaysia.


Badrol Bakthiar menjadi wira Harimau Muda selepas menjaringkan sepakan penalti terakhir dalam perlawanan tersebut yang meremukkan hati berjuta-juta rakyat Indonesia.

sumber dr Kosmo : http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=1122&pub=Kosmo&sec=Sukan&pg=su_01.htm




pada masa tambahan utk sepakan penalti tuh, saya kemain berdebar2 lagi..kalah hubby kot..hehehe..itu la sebabnya saya tak suka tgk bola..bila sy tgk bola sy laks yg over..terjerit2 mcm nk kuar anak tekak..tp smlm sy mmg tak blh nk mjerit sbb trisya tido kat riba saya..hihihi..

apa yg saya suka adalah gol yg dicipta oleh Asraruddin Putra Omar...i loike tau! tunduk tanduk bola masuk gol mcm superman.. :D pastu, saya suka penalti kick yg Badrol buat..kesimpulannya, sy bangga dgn team under 23 ni...dorg dpt pertahankan gold medal...mak segala pingat emas kt sea game ni tau..

selamanya...selamanya...selamanya HARIMAU MALAYA...
selamanya...selamanya...selamanya sokong MALAYSIA..
elelelele lela hohoho..hohoho..
elelelele lela hahaha..hahaha..
HARIMAU MALAYA...

i lap u la Khairul Fahmi...opppsss...mr hubby, dun jeles ye...i lap u more n more... :D

No comments: