Sunday, September 25, 2011

Majlis kesyukuran cukur jambul & akikah - Part 1

Saya sengaja ambil cuti jumaat tu untuk menyediakan segala keperluan utk hidangan keesokkan harinya. Seawal pagi kami ke pasar keramat utk beli keperluan memasak rendang ayam n ayam goreng berempah. Icha pun tak pasal2 saya heret sekali ke pasar..nasib baik la dia tak meragam sangat

Sampai ke rumah, terus mandi2kan icha dan tidurkan dia supaya saya dpt buat keje dgn tenang. Lepas aje tidurkan icha, saya bersihkan ayam, ikan…hampir tengahari, org kanopi lak datang utk pasang kanopi yang saya tempah. Akhirnya dpt jgk saya bertemakan P.I.N.K! yay..

Lps jek hubby blk dr solat jumaat, kami ke petronas tmn melawati utk pick up apam polkadot. Saya tempah dari kwn di FB. Baju icha takde lg ni! Shot lak ke jusco AU2, cari dress utk icha..sy tak fikir panjang n tak pilih2 sgt pun..terus tuju ke truly & teddy, pilih dress putih terus p kaunter utk bayar. Hubby complaint jugak sbb mahal dress tuh tp ada ke pilihan lain n masa yang limited tak mbolehkan utk sy memilih n buat comparison mcm biasa sy buat sblm2 ni..byk lg keje yg menanti sy kat rumah tuh n org yg nak pasang buaian akan tiba b4 maghrib…so mmg kena rushing…

Smpi jek rumah, mandikan icha..kak emma dari Tisya Little Cottage sms nak dtg pasang buaian. Kebetulan yg sgt manis utk dikenang sbb kak emma tu dok kat tingkat 3 sama blok dgn saya kat Pangsapuri Sri Melur ni..hehehe..



ini lah hasil tangan kak emma..sweet je color pink putih ni..teddies tu saya tambah utk nmpk lagi sweet..


buaian dari angle yg lain

No comments: