Friday, April 20, 2012

oppss...langkah ku sumbang!

langkah..
ambillah langkah dgn berhati2 supaya tidak tergelincir nanti..
ehh..tergelincir? oppsss..
baru2 ni masa time gempa kuat kat acheh tuh..hahaha..
gelak dulu..ade orang jatuh mcm nangka busuk..kat mana jatuh? dlm bilik air...hehehe..senyum kambing laks..

saya la tuh, demi nak menyelamatkan trisya dari masuk bilik air..saya dok cuci2 kaki, tup2 nampak la si kecik sorang ni kemain laju lagi dia merangkak nak masuk dlm blk air..saya laks dgn gopoh sebab takmo trisya kebasahan bukalah langkah besar selangkah..eh eh..tak stabil lak..terus tergolek!hahaha...sib baik kepala tak terhantuk ke sinki, klu tak mau benjol n bengong kejap kan..tp kelakar tuh ingat balik..saya jatuh kaki smpi terangkat ke atas..keh keh..yang geram tuh plaks, hubby dtg mcm ambulan laju2 kelam kabut tp dok tgk je dpn pintu blk air tuh..tah apa2 je, bukan nak tlg angkatkan ke apa ke..cesss..tak prihatin tol la!

pastu saya dok bising la dgn hubby ckp lantai bilik air tuh licin lama tak cuci..sakit wooo...pedih je rasa kat tgn rupenya luka melecet sikit..pinggul pun sakit sebab jatuh terhentak kat lantai..

masa tuh mmg saya blom tau yang waktu tuh berlaku gempa kuat kat acheh..agaknya gempa tuh kot tp sbb umah saya kat bwh so takla terasa gegarannya..



trisya's shoes..stylo la..mak suka tau! tp blom size dia lg..tgu 2 bln lg kot..

No comments: