Friday, December 9, 2011

alahai cepatnye dia membesar

rindunya saat mula2 tgk dia, sgt mengujakan
berkali2 saya peluk n cium dia masa nurse serahkan dia pada saya utk dibawa masuk ke wad lepas dibersihkan
walaupun tengah kesakitan tapi saya tetap tersenyum gembira

sekarang dia dah membesar dgn begitu cepat sekali
ye, sgt cepat saya rasa
dulu dia berbaring elok2 diriba saya tapi sekarang dah terlebih2 bila diribakan
dulu dia hanya tau menangis dan tido aje tapi sekarang dah pandai mengarah itu ini, mcm2 benda dia nk explore dan dah pandai bermain

semalam, saya sgt terkejut sbb bile saya balik dr keje saya terus sapa dia..berkicau2 mulut dia mcm mengadu itu ini dgn saya
dannnnnn...yg paling sweet dia cium saya!!! yes, she kissed me!!!
before this mmg sy ajar dia..sayang mama trisya..sayang mama...n ajar dia dekatkan pipi dgn pipi saya..tp smlm without saya sebut and suruh dia terus dekatkan pipi and kiss pipi sgt mcm sy selalu buat kat dia..sweet! i'm so impressed..




me n trisya on our back from Teluk Intan after attending my BIL wedding..masam muka dia, sebab penat n tak brp sihat (selsema)

No comments: