Monday, October 31, 2011

mak

sob sob sob
rasa sayu aje hati saya bile mengenangkan mak saya
mak saya sakit
admitted since thurs, 27/10 kat hospital jelebu
tgk keadaan mak smlm masa saya tinggalkan dia...huhuhu..*sedih!
pakai mask oksigen tuh lagi
urine macam xclear sgt mcm hari sblmnye tuh

lagi lagi sayu bile mengenangkan takde org jaga mak bile saya n adik blk KL bekerja weekdays gini
mesti susah mak nk pegi bilik air mandi, nak p buang air besar or makan
mak dah tak larat nak bgerak sgt sbb keadaan bdn dia yg besar menyukarkan dia nak bgerak

pagi kamis tu, mak minta adik hntr dia p klinik tp adik bwk ke hospital
lepas doc check up n x-ray, doc bgtau adik yg keadaan mak kurang oksigen n jantung dah membengkak dgn air
masyaallah!
further check up..mak ade mslh jantung n buah pinggang
tu yang kena pakai oksigen n dipasangkan tiub utk urine

mak, kuatkan semangat n bykkn bsabar ye
moga mak cepat sembuh..amin!

*tak blh nk smbg lg...sy dah start sayu!

No comments: